برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

امید در اوج ناامیدی

دیشب شب قدر شب شهادت حضرت علی طه یه مرحله سخت رو پشت سر گذاشت ... بهبودی توی حالش نیست ولی از مرگ مغزی دور شدن... 

شب قبلش از بیمارستان خبر دادن که فردا کمیسیون پزشکی براش تشکیل می دن و خانوادش بیان و اگر که مرگ مغزی شده دستگاه ها رو باز می کنن و اینا .... 

همه نا امید شده بودن حتی تدارکات رفتنشو چیدن اینکه مادرشو چکار کنن اذیت نشه و ... تا صبح خونه پز گریه های یواشکی بود ... 

صبح گفتن رفرش مغزش صفر نیست ( مرگ مغزی) ولی خیلی نزدیکه و دیگه بر نمیگرده ... 

گفتن میشه نمونه اب نخاع ازش گرفت واسه ازمایش شاید مشکل مغزش معلوم شه و بشه درمان کرد( ام ار ای و بقیه ازمایشا چیزی رو نشون نداد) ولی واسه طه خیلی خطرناکه و به احتمال زیاد منجر به فوت میشه .... دیشب تا صبح مراسم شب قدر بودیم دعا می کردیم واسش ... امام علی رو به شب شهادتش به این شب عزیز قسم دادم ... دیشب ازش نمونه گرفتن و واکنش منفی نشون نداده و چون سرطانش هم داره پیش میره یه دارو شیمی درمانی هم بهش زدن ... البته هنوز تغییری تو وضعیتش نیست ولی اینجور که من فهمیدم زنده از زیر این ازمایش بیرون اومدن هم خودش معجزه می خواد ( اگه کسی پزشکی خونده ممنون میشم اطلاعات منو کامل کنه چون من سر در نمیارم) و امید به خدا ببینیم حالا نتیجه این ازمایش چی میشه ..... 

خدایا شکرت 

نظرات 6 + ارسال نظر
اسکارلت جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://forever-alone.blogsky.com

امیدوارم حالش خوب بشه... از صمیم قلب...

نرگس جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com

سلام دوست خوبم،دیشب طه همش جلوی چشمم بود،دعاش کردم،ان شا ا... که خدا کمکمون کنه

parisa جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.zire0.persianblog.ir

خیلی متاثر شدم ....از صمیم و ته قلبم میخوام که حالش خوب شه و براش دعا میکنم
من اطلاعات پزشکیم خوب نیست وگرنه حتما بهتون کمک میکردم بازم تو دوستان میگردم اگر کسی بود آدرس اینجا رو بهش میدم

مانی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ق.ظ

اشکم در اومن از نوشته هاتون. آرزو میکنم هر اتفاقی که میفته طه ازیت نشه و زجر نکشه. باقیش با خدا. دعا میکنم و به همه دوستانم میگم که دعا کنن. همه چیز درست میشه.

amo willit دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

saalam nemidonam chi begam hameie fk rozekram shode taha in kocholloo vaghti aksesho didam khili shoke shodam bistar to zehnam miad doash mikonam kare dige az dastam bar nemiad

ehsan دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ق.ظ

ishalaaa ke halesh sariii khub misheee yani bayad khub shee

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد