برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

تخلیه انرژی

دختر عمه ام دانشجوی روانشناسیه ... یه بار که دید هی استرس دارم و دور خودم می چرخم... گفت اینجور مواقع سعی کن یه کار سخت کنی که هم ذهنت مشغول شه و استرست کم شه هم تخلیه انرژی میشی و اینقدر حرکت های زائد نمی کنی!!! 

واسه شروع هم دیشب رفتیم انجیر از درخت تو حیاط بچینیم... برای دلگرم کردن منم اول خودش رفت بالای نردبان ... ولی .... 

اه بابا بیا پایین بلد نیستی چرا میری بالا بگیر تا خودم برم ... 

نه فاطی شاخه اونور دیواریا رو بیخیال دیگه .. 

نه حیفس بزار تا این بالام برم سراغ اونا (اون روی اصفانیم بالا اومد) 

حالا بماند که من رفتم بالا دیوار اون رفته موبایل ج بده ما رو ول کرده به امان خدا  وووو خلاصه جون سالم به در بردم ....و خدایی تا چند ساعتی حرفش درست بود حال راه رفتن دور خونه رو نداشتم یکمی هم استرسم کمتر شد!!! 

در پی این حرف امشبم با مامان شروع کردیم به تغییر دکوراسیون اتاق من ... یعنی دقیقا میز کامپوتر و یه دور دور اتاق چرخوندیم و با فاصله نیم متر از جای اولش گذاشتیم !!! 

کاش فردا هم یه کاری پیدا شه!!! جدی باعث میشه ادم تا یه مدتی به چیزی فکر نکنه! 

امروز شروع کردن با لوله به طه غذا و شیر بدن.....دقیق نمی دونم ولی حتما پیشرفتی تو سلامتیش بوده که بعد یه هفته امروز این کارو کردن 

امید به خدا 

به دلم همه چیز درست میشه  

+ نو دوستای عزیز وبلاگی ایشالا بیماری همیشه ازخواهرزاده هاتون دور باشه و سلامت باشن ممنون از همراهیتون

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ق.ظ http://mysecretspring.blogsky.com/

سلام.دختر عمتون راست گفتن. ایشالا که زودتر بهتر میشن.
شما میتونید با این عطار تلفنی در میون بزارید. و شاید اصلن نیازی به بردن پیشش نباشه.
به هر حال اگه کمکی ازم بر بیاد هستم.
نمیدونستم شما اصفهانی هستید.
من بزادرم اصفهان زندگی میکنه. جای زیبایی هست واقعن.

نرگس یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
امیدوارم که بهبودی طه زودتر حاصل بشه و نوشته هات رنگ و روی دیگه ای بگیره، همه برای این عزیز دل دعا میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد