برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

کاش کاری از دستم بر میومد ....

نکنه من زیادی بی قرارم؟ !!! 

 

ولی نه گاهی هم فوق العاده صبورم ....البته اگه بزارن !!! 

بابا شرایط بده قبول حال همه بده قبول شما از همه بیشتر قبول... 

ولی من چکار کنم اخه ؟ تنها کاری که از دستم بر میومد که خودتون ابراز ناراحتی کردید ...  

... 

سحر تو برنامه ویژه سحرهای شبکه اصفهان التماس دعاهای مریضای زیادی رو گفت ... یه جون ۲۵ ساله که تو کما ست یه بچه ۱۱ ساله که تو کما ست .... دلم می خواست بعدشم طه ۱ ساله رو می گفت که مردم تو وقت سحر دعاش کنن. 

 دیروز دوتا پسر از کوچه رد میشدن به پنجره ما که رسیدن بحثشون به اینجا رسید که یکیشون بلند گفت هیشکی دیگه روزه نمیشه !!!   

پارسال یکی تازه به محلمون (و شهر اصفهان ) اومده بود که میگفت چرا اصفهانیا روزه نمیشن! 

با همه اینا مطمئنم هنوز خیلی ها هستن که سحر ها بیدار بشن و دعا کنن  

همین جا هم کلی دوست پیدا کردم که دعا می کنن

+ دلم می خواد یه مدت زیاد بدون استرس.سروصدا. کابوس و چیزای دیگه بخوابم! خودخواه نیستم ولی کمبود خواب پیدا کردم ... خوابم نمی بره وقتی هم می خوابم هر اتفاقی بگی می افته که بیدار شم!

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

سلام سلام
قبول که خیلی ها توی این روزها اقدام به روزه خواری میکنن اما خیلی ها هم هستن که با جون و دل روزه میگیرن
من میگم سرتو به یک کاری مشغول کن ، یک سری به چندتا موسسه خیریه بزن ببین میتونی مشغول بشی در راه خدا کمک کنی، خدا خیلی زود جوابتو میده

___یه دخمل تنها___ یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ب.ظ http://bfeman.blogsky.com

آره بابا خیلی ها میگیرن..
مثل خودم
تو چی فکر کردی؟؟؟
الهییییی بمیرم..
حالا بزرگا هیچی!! این بچه ا . جوونا سرطان میگیرن خیلییییی بی رحمیییییه :((
خدایا شفاشون بده

امید دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://omid-future.blogsky.com/

خدایا :
شفاشون بده ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد