برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

راضی به رضای خدا

دوباره دکترا می گن کاری نمیشه کرد چرا هی ادامه میدین ... ولی من باور نمی کنم ... به دلمه خوب میشه ... 

امروز تنفسش هم دیگه با دستگاهه ....  

تو خونه همه می گن میره دیگه ... به فکر دل کندنن .. میخوان خونه رو عوض کنن ... 

خونه ابجیم اینا که اصلا نمیشه موند فقط اشک از چشم میاد اینجا هم به نسبت وضع بهتری نداره ...پیش ما هم زیاد میومد .. تا هفته قبل خودم بغلش می کردم با هم رفتیم حیاط ...بغل خودم خوابش کردم ... وای خدا دارم دیووونه میشم .... خدا حکمتت چیه؟ خدا همه راضی ان به هر چی که تو بخوای ... 

ابجیم داره خودشو نابود می کنه الان یه هفتس طه بی هوش .... خدایا هنوز ازمون ما تموم نشده؟!

نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ق.ظ http://modern2010.blogsky.com/

سلام
نمیدونم کی هستی و از کجایی
اومدم وبلاگتو دیدم

نمیدونم چطوری اما ته دلم خالی شد
ببخش اینو میگم اما الان دارم گریه میکنم
دلم شکست
خیلی نارحت شدم
بمیرم واسه طه ...

نمیدونم ...

فقط بدون من پیشتم.
دعاش میکنم. من حتی یه نقطه هم نیستم.اما از ته دلم میخوام خدا خوبش کنه

لطفا منو بیخبر نذار

خدا رو به همین شبای عزیز قسم میدم سلامتشو بهش برگردونه

مانی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:03 ق.ظ http://ma1365ni.blogfa.com/

سلام دوست داشتنی
نبببینم غمتو.
والا تو این جور مواقع هرکسی میاد یه حرفی میزنه
من فقط ههمینو بگم
به عنوان یه دوست میخونمتون وبراتون حتما دعا میکنم
ایشالااااااا که زودی خوب شه آقا طاهای عزیز و شما هم شاد بشید
حال کتاب دارید؟

اسکارلت سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ http://forever-alone.blogsky.com

امیدوارم خوب بشه مریضتون... :(
من در مورد ALL خوندم... چون توی درسامون هست مبحثش... ولی بین لوکمی ها بیشترین درصد بهبود رو داره... یعنی تقریباً تعداد زیادی از مریض ها یهو خوب میشن...
ایشالله مریض شما هم همین طوری باشه...

ما هم خیلی امیدوار بودیم به درمانش
ولی الان به دلیل نامعلومی فشار مغز خیلی بالایی پیدا کرده و ده روز تو کماست

نرگس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com/

سلام عزیز
ببخش چند روزی فقط زود میومدم میرفتم وقت نشد جویای احوال طه بشم، همش تو ذهنم میاد این کوچولومون، خدا به حق ماه مبارکش نظر به این عزیزمون کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد