برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

الان دقیقا مشکل چیه؟!

اون ازمایش بوداا که اون روز گرفتن نشون داده که سلول سرطانی ای نداره !!! 

این یه خبر خیلی خوبه ولی به قول دکترش ما رو بیشتر گیج کرده اگه وضع الانشو به حساب سرطان نذاریم ... الان طه چشه ؟!! 

الان مشکل اصلی مغز که توی ام ار ای و اینا هیچ تومور یا چیز غیر عادی دیگه ای نبوده فقط اعصاب به شدت ملتهب و به قول دکترش شاید عفونی باشه! 

همینجوری پیش بره میرم پزشکی می خونماااا 

سعی کردم جوری بنویسم که کمی روحیه حفظ شده باشه 

ولی خارج از اینا میدونم تا حالاشم معجزس ..طه از زیر ازمایش جون سالم به در برد و با اینکه نوبت شیمی درمانی دومشه اثری از سرطان نیست همه اینا فقط خواست خدا بوده  و با دعا های شما و خواست خدا ایشالا از کما هم بیرون میاد حالا دکترا هر چقدر هم میخوان بگن تو مرحله ای از کماست که بر نمیگرده 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ



سلام . ما هم دعا میکنیم . انشاالله که خوب بشه . خدا بزرگه .

میتونم عکسش رو ببینم ؟

شبنم یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com



کامنت قبلیه من بودم . اسمم یادم رفت .

افسون یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ http://asemunemahtabi1.blogsky.com

سلام
امیدوارم هر چه زودتر از کما بیان بیرون

نرگس یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ب.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com

هیچ کس جای خدا نیست،همیشه اون بالاترینه

عسل دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://sweetworld.blogsky.com

سلام فاطی جون. نمیدونی چقدر دلم گرفت وقتی راجع به طه کوچولو خوندم به خصوص اونجا که گفتی همه تو فکر دل کندن هستن! پس مادرش چی مگه میتونه یه تیکه از وجودش و رها کنه! آرزو میکنم که معجزه باشه و خوب شده باشه!
راستی اگر دوست داشتی دلم میخواد کوچولوتون و ببینم میشه رمز بدی

منظورم از همه غیر از مامانشه
اونن بنده خدا که بحثش واقعا جداس هیچکدوم نمی تونیم درکش کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد