برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

برای هزارمین بار سعی می کنم بنویسم

یه روزایی بود که نوشتن تنها راه اروم شدنم بود وای از اون روز که از نوشتن دور شدم

زلزله

خیلی بی انصافیه چیزی نگم 

خدا به همه بازمانده های زلزله اذربایجان صبر بده مخصوصا به مادرایی که کوچولاهوشونو از دست دادن 

واقعا هر کی می شنوه نمی تونه جلو اشکشو بگیره  

۳۰۳ نفر  

خدایا بازم اخه حکمتت چیه؟ 

خدایا به همه صبر بده 

  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ http://sweetworld.blogsky.com

الان میخوام باهات دعوا کنم دختر تو کم مشکل داری میشینی این عکس هارم میبینی اعصابت و داغون کنی!!!!!!!
آخی نازی کی باورش میشه اون چهره معصوم طاها کوچولو اینقدر سختی بکشه! گناه داره اخه.
عزیز دلم خیلی مواظب خودت باش ما همه دعاش میکنیم نزار بقیه ناامید شن

نرگس پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ http://kaghazekhatkhati.blogsky.com

فقط میتونم بگم همه دلمون شکست همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد